تمرین Power BI

تمرین Power BI: شماره 1 تکمیلی (ساده)

Task شماره 1 آمادگی استخدام به عنوان کارشناس هوش تجاری (تمرین Power BI) توضیح: دو نوع تمرین در اختیار دانشجویان دوره های هوش تجاری مهندس ایمن پور قرار می گیرد، 1- تمرینات با عنوان “تمرین دوره”  که مشخصا در طول دوره باید انجام شود.2- تمرینات با عنوان “تمرین تکمیلی” که مربوط به پایان دوره و ایجاد …

تمرین Power BI: شماره 1 تکمیلی (ساده) ادامه مطلب »»

تمرین دوره هوش تجاری ایمن پور

تمرینات هوش تجاری ارسالی کد 14

نمرات تمرینات ارسالی دانشجویان کد 14 دوره هوش تجاری – ایمن پور ممکن است نیاز به فیلتر شکن باشد، برای بارگذاری گزارش زیر کمی صبر کنید. گزارش زیر به بررسی تعداد و زمان تمرینات ارسالی دانشجویان می‌پردازد.

آموزش زبان DAX و زبان DAX چیست

زبان DAX: آموزش و حل مثال

مقدمه ای بر زبان DAX زبان DAX مخفف Data Analysis Expressions به معنی عبارات تجزیه و تحلیل داده است. یک زبان برنامه نویسی است که برای مثال در نرم افزار Power BI برای سه منظور استفاده می شود: این زبان شامل مجموعه ای از توابع، عملگرها و ثابت هایی است که می توانند در یک …

زبان DAX: آموزش و حل مثال ادامه مطلب »»

نرخ مشارکت متعهدانه

نرخ مشارکت متعهدانه مشتری Customer Engagement Rate

تا به حال دو شاخص کلیدی عملکرد مشتری را بررسی کرده ایم،CRR و NPS.در این مقاله نرخ مشارکت متعهدانه مشتری را بررسی می کنیم.این نرخ میزان تعامل مشتری را اندازه گیری می کند. در واقع قدرت ارتباط بین مشتری و سازمان از طریق درک یا تجربه کلی مشتری از سازمان ارزیابی می شود. شرکتها با اندازه گیری نرخ مشارکت …

نرخ مشارکت متعهدانه مشتری Customer Engagement Rate ادامه مطلب »»

ارزش طول عمر مشتری یا همان CLV

ارزش طول عمر مشتری (CLV) چیست؟

در این مقاله شاخص دیگری که آن هم مربوط به مشتری است را بررسی می کنیم. از زمان ارتباط مشتری با یک شرکت، هزینه ها و درآمدهایی مربوط به آن مشتری ایجاد می شود. اگر ارزش زمانی این هزینه و درآمدها را محاسبه کنیم به ارزش طول عمر مشتری می رسیم. برای مثال ممکن با …

ارزش طول عمر مشتری (CLV) چیست؟ ادامه مطلب »»

شاخص رضایت مشتری

CSI: شاخص رضایت مشتری (CSAT)

قطعاً شاخص رضایت مشتری مشهورترین شاخص کلیدی عملکرد غیرمالی شرکتها است.در مقالات قبلی NPS و CRR را بررسی کردیم. هر دو شاخص مربوط به مشتریان بود. بدیهی است که هر چقدر میزان رضایت مشتریان بیشتر باشد احتمال وفاداری آنها نیز بیشتر شده و در نتیجه احتمال خرید مجدد این مشتریان نیز بیشتر شده و در ننهاین سود سازمان نیز بیشتر می …

CSI: شاخص رضایت مشتری (CSAT) ادامه مطلب »»

اسکرول به بالا